piątek, Październik 20, 2017
Home > Odchudzanie > Odchudzanie – jak zacząć?

Odchudzanie – jak zacząć?

Nadwaga to problem, który potrafi wprawić w depresję. Kompleks dużego brzucha, obszernych ud, czy cellulitu na pośladkach potrafi być niezwykle uciążliwy i ograniczający. Dlatego też, tak dużo osób postanawia z tym walczyć.

Odchudzanie uchodzi bowiem za cel niemal 1/3 społeczeństwa. Aż 38% osób podejmuje próby korekty własnej sylwetki. Jedni z większym, inni z mniejszym zaangażowaniem. Jeśli i Ty zastanawiasz się nad tym, co zrobić, aby schudnąć – świetnie trafiłeś/aś!

Poniżej prezentujemy szereg rad dla osób początkujących. Mamy nadzieję, że przyczynią się one do poprawy Twojej sylwetki.

Ustal cel – pierwszym krokiem powinno być stworzenie założeń, jakie pragniemy osiągnąć. Cel musi być doprecyzowany, może to być np. – 5kg, określona waga lub konkretne wymiary.

Stwórz/Wybierz dietę – zmiana nawyków żywieniowych jest konieczna, by schudnąć. Wybierz zdrowy i zbilansowany jadłospis. Unikaj głodówek i wątpliwych/eksperymentalnych rozwiązań.

Stwórz harmonogram treningowy – niezwykle ważnym przy spalaniu tkanki tłuszczowej są ćwiczenia. Sugerujemy stworzenie planu treningowego opartego o ćwiczenia aerobiczne (np. Bieganie).

Zadbaj o motywację – szukaj inspiracji w samym sobie. Korzystaj z cytatów osób, które osiągnęły sukces i przeglądaj zdjęcia metamorfoz. Nie pozwól by dopadł Cię kryzys i zwątpienie. Motywacja jest niezwykle ważna.

Nie poddawaj się – pamiętaj, że „nawet najdłuższa podróż zaczyna się od małego kroku”. Szkoda zaprzepaścić tego co już zostało wykonane. Nie zapominaj o swoim celu!

Podejmij rywalizację – nic tak nie motywuje jak partner do odchudzania. Jeśli ktoś z Twojego otoczenia także się ochudza – ustalcie wyzwanie i rywalizujcie. Taki bodziec traktowany jest przez psychologów jak bardzo skuteczny.

Skorzystaj z suplementów – wspomóż swój metabolizm i spraw, by przemiana materii w Twoim organizmie zachodziła szybciej. W tym celu możesz wykorzystać tabletki na odchudzanie lub produkty bogate w błonnik.

Nawadniaj organizm – podczas odchudzania niezwykle ważnym jest, by organizm otrzymywał minimum 2 litry płynów każdego dnia. Pozwala to szybciej wypłukiwać organizm i bezpośrednio wpływa na utratę wagi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *