środa, Grudzień 13, 2017
Home > Odchudzanie > Jak w tydzień schudnąć 4kg?

Jak w tydzień schudnąć 4kg?

Patrzysz w lustro i nie jesteś zadowolona ze swojej figury? Wiedz, że nie jesteś sama. Ponad połowa Polek nie jest zadowolona ze swojej sylwetki. By zmienić ten stan rzeczy postanawiają się odchudzać.

Odchudzanie to proces, który każdego dnia podejmują setki kobiet w każdym wieku, w każdej wadze. Jak skutecznie się doprowadzić sylwetkę do optymalnej kondycji? Jak pozbyć się boczków? Na te i wiele innych pytań odpowiadamy w dalszej części tej publikacji.

Jak w tydzień schudnąć 4 kg? Jak szybko schudnąć? Pytania tego typu pojawiają się w sieci bardzo często. Otóż, odchudzanie to proces długotrwały, niemożliwy do realizacji w tydzień. Oczywiście, można zastosować dietę głodówkową i faktycznie schudnąć 4kg w tydzień. To jednak jest bardzo ryzykowne (zdrowie) i w większości przypadków – nietrwałe. Waga po jakimś czasie wraca do stanu pierwotnego.

 

Jak schudnąć? Dieta podstawą.

Internet to medium, które jest niezwykle bogate w różnego rodzaju informacje dotyczące diet, odchudzania. Znajdą tutaj Państwo gotowe rozwiązania dietetyczne, plany i recenzje. To bardzo dobre źródło pozyskiwania informacji, pod warunkiem, że zrobimy to z głową.

Absolutnie odradzamy korzystanie z diet o charakterze głodówkowym. Nie dość, że stanowią zagrożenie dla organizmu, to w dodatku często kończą się efektem jojo. Jak zatem powinien wyglądać jadłospis? Przede wszystkim dieta musi być odpowiednio zbilansowana, zawierać wszelkie niezbędne minerały i wartości odżywcze. Jadłospis powinien być zdrowy i bazować na pełnowartościowym białku (chude mięso, ryby, nabiał), zdrowych tłuszczach (oliwa z oliwek) oraz węglowodanach złożonych (pełnoziarniste pieczywo, brązowy ryż, grube kasze).

Aktywnośc fizyczna

Aby spalać zgromadzoną tkankę tłuszczową trzeba także zmusić organizm do spalania większej ilości energii i pobierania jej z materiału zapasowego tj tłuszczu.

Jak powinien wyglądać trening na odchudzanie? W tym przypadku mamy do czynienia z większą dowolnością. Każda forma ruchu w mniejszym lub większym stopniu przyczynia się do spalania tkanki tłuszczowej. W zależności od predyspozycji fizycznych, wieku oraz ogólnej kondycji ciała sugerujemy skorzystać z jednej z dyscyplin: nordic walking, jazda na rowerze, pływanie, bieganie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *