sobota, Lipiec 22, 2017
Home > Odchudzanie > Jak schudnąć bez diety?

Jak schudnąć bez diety?

W samym XXI wieku liczba osób otyłych zwiększyła się o kilkanaście procent, a przecież nie minęły nawet dwie dekady. Te szokujące statystyki sprawiają, że w trosce o obywateli nawet rządy krajów decydują się interweniować. Nic w tym dziwnego – otyłość to choroba, która uśmierca każdego roku 3 miliony osób.

W dzisiejszej publikacji po raz kolejny poruszymy temat odchudzania. Tym razem na tapetę bierzemy temat: Jak schudnąć bez diety?

O tym, że odżywianie ma kluczowy wpływ na naszą wagę i tkankę tłuszczową nie trzeba nikogo przekonywać. Czy zatem można schudnąć nie stosując się do diety?

Owszem, nie trzeba układać skomplikowanych jadłospisów i być szczególnie wyliczonym jeśli chodzi o wartości odżywcze i kalorie. W wielu przypadkach wystarczy tylko i wyłącznie zmiana nawyków żywieniowych na zdrowsze.

Oznacza to, że nie musimy tworzyć diety, a jedynie zaniechać przyjmowania:

– fast-foodów w każdej postaci

– słodyczy

– słodkich soków

– węglowodanów prostych

– niezdrowych tłuszczy

 

W zamian za to powinniśmy zadbać, by organizm otrzymywał:

– pełnowartościowe białko

– węglowodany złożone

– zdrowe tłuszcze

Taka zmiana żywieniowa wcale nie jest skomplikowana. Tak naprawdę wystarczy po prostu sprawić, by pokarmy były zdrowsze, a ich bilans odpowiedni dla nas samych.

Aktywność fizyczna, a odchudzanie

Jeśli nie chcemy korzystać z diety, jesteśmy zmuszeni swoje siły skoncentrować na zwiększeniu aktywności fizycznej naszego organizmu. Należy pamiętać, że ćwiczenia na odchudzanie muszą być realizowane systematycznie. Istotne jest również zachowanie progresji (zwiększanie obciążenia treningowego).

Jaki trening na odchudzanie jest najskuteczniejszy? Najlepszym rozwiązaniem wydaje się być bieganie, bowiem można je realizować praktycznie bez żadnej inwestycji (ewentualna inwestycja w buty do biegania). Plan biegowy można dostosować praktycznie do każdej osoby i jej uwarunkowań, co sprawia, że te ćwiczenie jest niezwykle elastyczne.

Ćwiczenia biegowe warto wspierać treningiem wzmacniającym mięśnie. A6W, ABS II czy inne plany domatora to całkiem dobre, bezinwestycyjne rozwiązania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *