poniedziałek, Luty 19, 2018
Home > Odchudzanie > Jak schudnąć bez diety i jadłospisu?

Jak schudnąć bez diety i jadłospisu?

Zastanawiasz się czy istnieją metody na redukcje zbędnych kilogramów bez diety i jadłospisu? Świetnie trafiłeś/aś! Pragniemy przedstawić Tobie skuteczne rozwiązanie, które umożliwi Ci odchudzenie organizmu bez konieczności stosowania radykalnej diety.

Co, kiedy i jak jesz?
Bardzo często, problemem w odchudzaniu nie jest brak chęci, a brak świadomości. Tak naprawdę nie wiemy – dlaczego tyjemy. Aby to sprawdzić, potrzebujesz większej kontroli.

Musisz przygotować notes i długopis. Twoim pierwszym zadaniem jest bowiem zapisywanie tego co jesz i co pijesz. Okres testu będzie trwał przez siedem dni. Na sam koniec, wraz z tabelą kaloryczności sprawdzisz ile dostarczasz kalorii. Jeśli wartość nie będzie zbyt wysoka, może oznaczać to, że Twoja dieta wymaga tylko zmian jeśli chodzi o regularność.

Pamiętaj: opisy dań muszą być możliwie szczegółowe. Notuj również godziny konsumpcji.

Twój nowy jadłospis?
Bez obaw, nie próbujemy Ci „sprzedać” kolejnej diety. Nie musisz jej stosować. Twoje odżywianie może być nadal dowolne, ale musi być zgodne z kilkoma zasadami, a konkretniej:

  1. Stałe pory posiłków (regularność)
  2. Mniejsze porcje, więcej posiłków (5-7 na dobę)
  3. Idealny bilans wartości kalorycznych (identyczny każdego dnia)
  4. Dobre nawodnienie (2-3 litry wody minimum/24h)
  5. Ograniczenie spożycia pokarmów bezpośrednio przed snem

Odchudzanie bez diety
Metodą odchudzającą, nie wymagającą diety jest… aktywność fizyczna. To element, który w połączeniu z powyższymi zasadami może dać naprawdę zaskakująco dobre rezultaty.

Forma aktywności fizycznej jest dowolna. Trening powinien być jedynie ogólnorozwojowy i gwarantować intensywność na poziomie około 60-80% tętna maksymalnego. Ponadto, jego realizacja musi następować REGULARNIE. Ćwiczyć należy niemal codziennie po kilkadziesiąt minut.

Zaleca się wybór jednej z form aerobowych: lekcji fitness, biegania, jazdy na rowerze, pływania, jazdy na rolkach itd.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *